keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Postin tuomisia 24.04.2012

Ihaillaan mitä posti toi :D


Tekken Hybrid sekä Rhythm Thief. Tuo Tekken Hybrid sisälsi siis Tekken Tag Tournament HD:n, Tekken Tag Tournament 2 Prologuen sekä sitten sen suurimman syyn ostaa koko paketti, elokuva Tekken Blood Vengeance. En ole vielä perehtynyt oikein peleihin, mutta olen silti jo ehtinyt pettyä tuohon Tag 2 Prologueen. Tiesin ettei se ole ihan FULL version mutta huomattuani ettei siinä ole kuin kokeiltavaksi neljä hahmoa lopahti intoni täysin. Olen toki tilannut sen kunnollisen Tag Tournament 2:n mutta sehän ilmestyy vasta joskus kesän jälkeen, nyyh. 

Rhythm Thief on vasta alkutekijöissään, mutta olin aivan täpinöissäni kun uusi rytmipeli ja vielä kivannäköinen artti. Hahmot ovat hiukan lapsellisen näköisiä,ja pelin huikeat neljä peliä ovat tuntuneet aika lapsellisen helpoilta, mutta olen silti pitänyt pelaamastani. Pelimekaniikka on aika Laytonin oloista, sillä ruutuja pitää klikutella löytääkseen piilotettua rahaa, aivan kuin Laytonissa etsitään vinkkikolikoita. Tarina ei paljoa nappaa, mutta enpä sitä odottanutkaan. Lisäksi olen aika alussa vasta, tiedä vaikka sieltä kuoriutuisi millainen supertarina! (mabyy not)
 

Tänään meidän Jomy tajusi että miunkin ikkunasta näkee ulos :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti